Ons team

 

e3ecd37b3d14b206341c9e040170f401.jpeg
Ard Hartman
Oprichter en eigenaar

Hallo mijn naam is Ard Hartman en ben samen met mijn compagnon oprichter en eigenaar van AlleZFlex BV. Ik ben samen met het team van AlleZFlex verantwoordelijk voor het contact met klanten en relaties. Het dagelijks bezig zijn met klanten, medewerkers en ondernemers inspireert mij en geeft inzicht in nieuwe kansen. Naast ondernemer ben ik trotse vader van een dochter en zoon en hou ik ervan om met het gezin erop uit te gaan en leuke dingen te doen zoals mountainbiken, skiën of gezellig met vrienden te barbecueën.

b172580126eae5e33c4c69cd1f03319c.jpeg
Pascal Bunskoek
Oprichter en eigenaar

Welkom, wat fijn dat je er bent. Mijn naam is Pascal Bunskoek, 40 jaren jong en trotse vader van 2 prachtige meiden. Grondlegger en mede eigenaar van AlleZFlex en dat al 8 jaar met onwijs veel plezier. Mijn dagelijkse verantwoordelijkheden binnen AlleZFlex zijn grotendeels op financieel vlak, medewerkers ondersteunen en nieuwe kansen zien in de veranderende wereld van werk. Voor ons telt “de juiste persoon op de juiste plaats” vinden voor zowel klant als kandidaat. Graag nodig ik je uit voor een kop koffie. Tot ziens.

a1331d44ad8c6a518b9efab77ca6f176.jpeg
Richard Kloeze
Accountmanager

Mijn levensmotto is : “ Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan" en daarnaast help ik graag andere mensen. Dit typeert mij als mens. Ik ga uitdagingen juist niet uit de weg, waarbij ontzorgen en verzorgen een van de belangrijkste schakels in mijn leven zijn. Mijn naam is Richard Kloeze, getrouwd met de liefste vrouw en trotse vader van een tweetal prachtige tweelingen, bijna 22 en 20 jaar oud. Binnen ons gezin heeft iedereen wel iets met zorg, dit zit in onze genen.  Bij AlleZFlex ben ik relatiebeheerder / account manager en dagelijks op zoek naar nieuw werk en werknemers voor een duurzame samenwerking. Het doel is: De werknemers en klanten duurzaam te ontzorgen, verbinding en vertrouwen. Net even dat extra stukje extra doen. Op zoek naar wat het beste is voor de werknemer en werkgever. De juiste mensen en vakmanschap zijn de belangrijkste waarden.  Binnen AlleZFlex ben ik senior en heb ik ontzettend veel mensen gesproken, hierdoor is mijn klantenkring breed in diverse branches.  Deze relaties onderhoud ik en daarbij heb ik veel mensen naar een vaste baan mogen helpen. 

84904c1693c84e5f9592c24dd293f6ee.jpeg
Elri ten Oever
Accountmanager

Ik ben Elri en werk inmiddels alweer enkele jaren als intercedent bij AlleZFex, “Als intercedent probeer ik zoveel mogelijk mensen te helpen bij het vinden van werk”. Deze mensen nodig ik uit voor een intake gesprek. Afhankelijk van wat ze kunnen en willen, kijk ik of we passende vacatures hebben bij onze klanten. Ik ga ook geregeld op bezoek bij klanten en ben daardoor regelmatig buiten de deur. Ook het benaderen van nieuwe bedrijven voor een samenwerking met AlleZFlex behoort tot mijn taken. Niet te vergeten het administratieve gedeelte, er komt nog wel wat papierwerk bij kijken. Het constant schakelen tussen verschillende mensen maakt het werk afwisselend en zelden saai.

36f2c9a7d0f21325a6003c9c8fe57db1.jpeg
Hilja Dekker
Financieel administratief medewerker

Mijn naam is Hilja Dekker, getrouwd en moeder van 2 dochters. Na jaren werkzaam geweest te zijn in de reisbranche, ben ik sinds 2016 werkzaam bij AlleZFlex. Hier ben ik onder andere verantwoordelijk voor de verwerking van de uren van onze medewerkers, het factureren hiervan naar de bedrijven en de uitbetaling van de salarissen. Daarnaast maak ik contracten en zorg ik dat alles administratief goed in onze systemen staat. Ook heb ik mij de laatste maanden veel mogen bezig houden met het opstarten van ons nieuwe systeem Helloflex. Ik beantwoord graag de vragen van zowel onze medewerkers als onze klanten, dit kan bij ons op kantoor, telefonisch of per mail.

4986a5685367f771351d1df89ddb2765.jpeg
Marinda Brinkman
Financieel administratief medewerker

 

3b8efa2e992182992ff46c737f308733.jpeg
Iris van Dalen
Payroll

Mijn naam is Iris van Dalen en samen met mijn collega Suzanne houd ik mij binnen AlleZFlex bezig met de payroll. Onze (nieuwe) klanten en medewerkers weten ons te vinden wanneer zij hier meer over willen weten. Het onderhouden van contacten met zowel klant als medewerker behoort dus grotendeels tot van mijn taken. Daarnaast zorg ik er voor dat contracten en de daarbij horende zaken aangemaakt worden, zodat onze medewerkers lekker aan het werk kunnen. Naast de payroll draag ik mijn steentje bij aan de Horeca tak binnen AlleZFlex en dat betekent intakes voeren en de juiste mensen naar de juiste plaats bemiddelen.

e753c044871237350c379daa7ff0ee33.jpeg
Suzanne Tiggelaar
Payroll

Hallo, ik ben Suzanne en werk nu een aantal jaar bij AlleZFlex. Ik ben hier begonnen als intercedent, maar inmiddels hou ik mij vooral bezig met de payroll samen met mijn collega Iris. Daarnaast houd ik mij ook veel bezig met de horeca en recreatie branche, voor vast en flexibel werk. Met mijn toerisme achtergrond is dit een leuke aanvulling op de dagelijkse werkzaamheden!

b67ee01cb47000ac6b55d652529d7718.jpeg
Dylan Scholing
Intercedent

Ik ben Dylan en als intercedent houd ik mij voornamelijk bezig met werving, selectie, de administratieve afhandeling daarvan en het onderhouden van contact met kandidaten en opdrachtgevers. Zo ga ik zelf proactief opzoek naar kandidaten en voer ik sollicitatiegesprekken met interessante kandidaten. Als het een positief gesprek was ga ik samen met de buitendienst opzoek naar een bedrijf die bij de wensen en capaciteiten van de kandidaat past. Vervolgens probeer ik een gesprek in te plannen met beide partijen en als dit positief uitpakt zal ik ervoor zorgen dat de contracten worden opgesteld en ondertekend. Wanneer de kandidaat aan het werk is zit mijn werk er nog niet op, want na de plaatsing ondersteun ik mijn collega’s van de urenadministratie en zorg ik er voor dat de uren op tijd worden aangeleverd en goedgekeurd. Tot slot houd ik contact met de kandidaat om te peilen of hij nog op de juiste plaats zit.

498d7ef4caa54425c30eac80899ee78e.jpeg
Stefan Dekker
Intercedent

Ik ben Stefan en als intercedent ben ik verantwoordelijk voor het werven en selecteren van kandidaten door met deze kandidaten gesprekken te voeren, telefonisch of bij ons op kantoor in Zuidwolde. Hierbij horen veel administratieve taken, deze behoren ook tot mijn dagelijkse werkzaamheden. Ook doe ik een stuk relatiebeheer, het onderhouden van contacten met reeds bestaande klanten. Binnen mijn functie als intercedent ben ik actief binnen verschillende branches. Dit doen ik voor vacatures in Hoogeveen & omgeving. AlleZFlex; De juiste persoon, op de juiste plaats.

a17c44250ce0983896dee6271a2c477b.jpeg
Maartje Klooster
Content creator

 

d2d8c793b422830ff51e1547752b4e0c.jpeg
Marije van Middelaar
Intercedent

Hallo, ik ben Marije en werk als intercedente bij AlleZFlex sinds juli 2020. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve taken, zoals het bijhouden van contracten, CAO’s en ziekteverzuim. Heb jij vragen over je huidige contract of heb je vragen over de CAO die voor jou geldt? Dan ben je bij mij aan het goede adres! Wet- en regelgeving klinkt misschien niet het meest spannend, maar is wel echt mijn ding. En uiteraard staan wij ervoor in bij AlleZFlex dat alles op de juiste manier wordt toegepast voor onze klanten en medewerkers.  

833ca1824c107961aa06a150f4fbb60b.jpeg
Maud Meppelink
Junior intercedent